2016. augusztus 31., szerda

4 Tipp a szobád feldobásához.





1. Ágynemű
Szerintem ez a legegyszerűbb módja a szobád frissítésének. Én személyesen az Ikeából szoktam venni az ágyneműmet, mivel sok a választék, színes és nem is drága. Be is linkelek párat a  kedvenceim közül.


1 2 3


2. Karácsonyi fényecskék

Ha nem éltek esetleg egy kő alatt akkor már biztos mindenhol láttátok a karácsonyi fények elterjedését szoba dekor ként. Én is használom őket, szerintem hangulatossá teszik a szobát, szerintem olyan mintha csillagok lennének a faladon én nagyon imádom őket.



3. Képek

Ez az egyik a kedvenceim közül mivel minden jó emléket kiálthatsz. ragaszthatod szív formában, kockában ahogy a szíved kívánja, viszont ha olyan családod van mint nekem aki nem engedi meg, hogy bármit is a faladra rakj, akkor sem kell félni mivel ezt meg lehet oldani egy kis kötéllel meg szeggel is. Nagyon egyszerű az elkészítése is így szerintem ez mindenkinek össze jön.



4. Növények
Lehet,hogy sokan azt gondoljátok, hogy ez nem egy jó ötlet mivel ti nem tudnátok szemmel tartani és mindig vizezni, viszont nem muszáj egy olyan növényt venni amit gyakran kell öntözni. A legegyszerűbb növény amit ajánlhatok az a kaktusz, nem igényel sok figyelmet mégis "tumblr" hatása lesz a szobátokban.

flowers, girl, and plants image


Na hát akkor kábé ennyi is lenne a postbol. Remélem tetszett, És remélem hasznosnak találtátok. Köszönőm szépen, hogy elolvastátok ! Sziasztok ♥










































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése