2016. április 29., péntek

Az uralkodónő ( The Reign ) SOROZATAJÁNLÓ / Beszélgetés





Nos hello bogárkák. Elég rég nem írtam új bejegyzést... Lényegében elég rég nem írtam semmit. Ennek az oka? Ez az új sorozat amit hétfőn ( azt hiszem ) kezdtem el, most kezdtem neki nemrég a második évadnak, és mivel nincs akivel beszéljek róla ( ne sértődj meg anyu, ha ezt egyáltalán olvasod, de a bólogatásaid tisztán a tudtomra adták, hogy egyáltalán nem érdekel a Mária skót királynős mondandóim, semmi gond ), így eldöntöttem, hogy nektek írók egy j részletes ajánlót róla. Igazából videót akartam készíteni, de Katalin drága társam egy hete eszi a fejemet, hogy IDEJE BEJEGYZÉST ÍRNI, így hát megteszem.

FIGYELEM
EZ AZ AJÁNLÓ RÉSZBEN SPOILER MENTES LESZ,
AHOL SPOILER VESZÉLY AKAD TUDNI FOGTOK RÓLA.
JÓ OLVASÁST :)

Nos... A sorozat Máriáról, a skótok királynőjéről szól, aki születése után egy héttel kerűl trónra, mivel hogy az édesapja ( a skótok királya ) meghal. A birodalmuk erősebbé tételének érdekében Mária édesanyja szövetséget köt a Francia birodalommal, így a lányt eljegyezik a francia birodalom trónörőkősével,  Ferenccel.  Eközben az angolok meg akarták szerezni Skóciát, így már trónra kerülése óta, ergo egy hetes kora óta meg akarják ölni Máriát. Ez a veszély miatt Máriát egy kolostorba küldik, ahol felnevelkedik, majd tizenöt éves korában visszatér  a Francia birodalomba, hogy összeházasodjon Ferenccel, és együtt uralják a Francia birodalmat és Skóciát. Remélem nem untatlak titeket, higgyétek el, a sorozat nagyon érdekes, és vele együtt az egész történelem is érdekes lesz, hiszen én, miután befejeztem az első évadot, húztam a Wikipédiára, hogy elolvashassam Mária skót királynő, és rokonai egész életét. :) Visszatérve Mária hamar bekerül a Francia életbe, és a birodalom intrikáinak kereszttüzében, de mivel nagyon tökös és talpraesett a csaj tök jól helyett ál a feladatának. Na vége az általam tartott kis történelmi előadásnak, térjünk a sorozatra.

Szereplők

Őszintén szólva, ennél jobb szereposztást el sem tudtam volna képzelni. A szereplőket a sorozat első részéig nem is ismertem, de hamar megkedveltem őket, baromi jól alakítanak.

Mária skót királynő aka. Adelaide Kane

Nos, kutatásaim során kaptam egy festményt Mária királynőről.
Khm......
  

És így néz ki ő a sorozatban...

 

Igeeen.... A sorozat béli Máriát jobban kedvelem :)

Adelaide Kane nagyszerűen alakítja Máriát a szigorától elkezdve a sírásáig, onnan pedig a boldogságáig minden érzelmet tökéletesen, élethűen eljátszott. Nem mint más színészek ( ha szeretnétek példát rá, szívesen írók egy bejegyzést azokról a hírességekről, akiket ki sem állhatok, cs írjátok meg lent ).

Ferenc aka. Toby Regbo

 

Na... Azért Ferenc nem nézett ki olyan rondán. Ha abban a korban élnénk, lefejeznének, az ítélkezésem miatt :( :) :D

Na és itt van két kép a gyönyörű sorozatbeli Ferencről.

 

Azt hiszem többet nem írok a színészekről, hiszen az egészen tökéletes alakítanak. Hmmmm.... Igen.... Ezt a sorozatot minden egyes szempontból imádom.

Itt van egy kép kettőjükről

Akkoriban                                                                               Sorozatban

   

Katalin királynő aka. Megan Follows és Henrik király aka. Alan Van Sprang

Ezt a nőt imádtam, a gonoszsága ellenére imádtam ( a sorozatbeli karaktert, természetesen )
Ő volt Ferenc anyja, aki, nem számított milyen helyzetben voltak, nem bírt ki egy napot gonoszkodás nélkül. Pár példa. Öljük meg Máriát, öljük meg a királyt ( a férjét ), mérgezzünk meg emereket, öljük meg azt meg azt meg azt meg azt is és azt is ja, na meg azt is...
Na de amúgy az a gonosz gondolkodás alatt a lelke jó és nemes volt, csak sajnos a király ezt évekig rontotta a ridegségével.
A király, na ő az akit nagyon utálok. Ohh de nagyon. A végén szerencsére SPOILER megbolondúlt és meghalt SPOILER VÉGE.

Katalin királynő

Catherine-de-medici.jpg   

A király

Henry II of France..jpg   

Az udvarhölgyei és  legjobb barátnői akik majdnem mindig akaratlanul hátba támadták



Sebastian, a király törvénytelen gyereke ( a szeretőjétől van, nem a királynőtől )



A többi szereplőt megtaláljátok ITT
A történetről nem mesélek, hiszen akkor már nem lesz annyira érdekes a sorozat, de mindenképpen nézzétek meg. Legalább az első részt.

Most pedig pár GIF, hogy melengessem a szíveteket.


 

















Előzetes

















Írjátok meg megjegyzésben, hogy melyik a ti kedvenc könyvetek.
Hamarosan találkozunk, sziasztok :)
Timi




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése