2016. április 6., szerda

Született feleségek - Sorozat kritika

Sziasztok! Megérkeztem egy új kritikával, pontosabban a Született Feleségek (Desperate Housewives) sorozat kritikájával.


Minden nő álma, hogy egyszer megtalálja élete párját, a férfit, aki mellett igazán az lehet, aki akar. Remek háziasszony, igazi család anya, odaadó szerető (talán ez nem is annyira fontos.) egyszóval: született feleség! Ám a Lila Akác közben mindez csak a látszat. A felszín alatt ezer titok lappang, de egy biztosan: vajon miért vetett véget az életének Mary Alice Young egy szokványosnak tűnő reggelen?

Igazából nem nagyon tudom hogyan bukkantam erre a sorozatra, de igazából ha belegondolok mindig is tudtam, hogy van de soha se nagyon érdekelt. Viszont most 2 éve kb. nekikezdtem, és ÓÓÓÓÓÓ de okos kislány voltam. Nem mondhatom magamról el, hogy olyan nagyon azonosúltam volna a szereplőkkel, gondolom talán alapból azért, mert mondjuk nincsenek gyerekeim, nem egy kert városban lakom, nem öltem embert satöbbi. Viszont azért vannak benne olyan jelenetek is ahol el tudtam mondani magamról, hogy igen ezt bizony én is megtenném (nem bedobni a barátaidat gyilkosságért hanem inkább segíteni a hullát elásni)




 Egyszerűen imádtam! Nem egyszerre néztem meg mivel, egyszer megnéztem 5 évadot majd mostanában folytattam és ma fejeztem be 8. évad gönyörüség, akció, dráma, meglepetés és még sok minden.
A született feleségek egy utca lakosairól szól, pontosabban a Lila Akác Köz lakóiról. 4 alap főszereplő van amelyik mindig ott van viszont, évadonként mindig van egy 5ik nő főszereplő. A 4 főszereplő pedig Susan Mayer(később Susan Delfino), Bree Van de Kamp, Gabrielle Solis és Lynette Scavo.

Pár szó a fő és kedvenc szereplőimről

Susan Mayer
Susan talán a legtisztább lelkű a 4 főszereplő közül. Egy kicsit ügyetlen, és nem tud főzni viszont mindenbe amit csinál szíve lelke benne van.










Bree Vand de Kamp

  

Az elején úgy van megjelenítve mint maga a legműveltebb, az etikett összes szabályait betartó feleség, viszont ez csak a látszat, én ahogy észleltem ő az aki a legtörékenyebb a sok szabály miatt.






Gabrielle Solis
Ő az a tipikus kis beképzelt, tanulatlan,modell kis cafka. A karaktere viszont nagyon erős, mindent megtenne a családja és a barátai érdekében.


















Lynette Scavo

Egy karrierista 5 gyerekes anya aki szereti ha ő a főnök mindenbe a nehéz felnövési feltételei miatt. Szerintem ő a legtalpraesettebb az összes nő közül.






















Mike Delfino        
        
Kedvenc szereplőm Mike Delfino aki sajnálatos módon meg hal a végén. Becsületesen végigbőgtem azt a részt amikor temetik. Pontosan nem nagyon tudom, hogy mi fogott meg ennyire benne de a sorozat elejétől a végéig ő volt az aki nekem a legjobban bejött. Talán a felelősség teljessége, talán más de nekem nagyon bejött















A 8 évadból kis videók





















És kb. ennyi is lenne a kis ajálóm. Pusz pusz, sziasztok ! ♥


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése