2016. március 28., hétfő

15 tény rólam

Sziasztok!
Kata példáját követve én is összegyűjtöttem pár dolgot, ami segítségével jobban megismerhettek. :)







1.  A húgom és köztem 15 év van :) Adél most január 19-én született, én pedig 2000-ben, pontosabban október 19-én. Igen, mindketten ugyanazon a napon születtünk, csak éppen pár év eltéréssel.
Ő a húgom, Adél :)



2.  Imádok olvasni, akárcsak Elizabeth a Büszkeség és balítéletből, vagy a Könyvtolvaj, Lisel, vagy miért is ne??? Reni, a SZJG-ből.



3. Nagyon szeretek zenét hallgatni és énekelni


4. A kedvenc énekesnőm Ariana Grande 

Imagini pentru ariana grande

5. A hajam ( eddig mindig azt mondtam, hogy sajnos, de az igazság az, hogy most már kezdem megszeretni ) természetesen göndör. HA szeretnétek, írjátok meg kommentben és bemutatom a termékeimet, esetleg a rutinomat :)


Most sajnos nem tudok a hajamról képet csatolni, de körülbelül ilyen az én hajam is.

6. Ha buszon utazok, egyszerűen irtózom megfogni a csöveket. Inkább leesek, mint, hogy megfogjam azt a csövet, amelyet ki tudja ki fogta meg előttem. 



Ez nem én vagyok, de nem találtam más képet, egy lányról, aki nem fogózik a buszban.

7. Minden színt szeretek, de például nem szoktam különböző színű ruhákat egyszerre felvenni.

8.  Körülbelül hét éves voltam, amikor eldöntöttem, hogy nekem kell frufru. Persze anyu nem engedte, így gondoltam, semmi baj, majd megcsinálom magamnak. Láthatjátok, hogy hova jutottam, anyum ki volt akadva :)



9.  Körülbelül tíz éves lehettem, amikor volt egy súlyosabb balesetem. Bicikliztem és egy idétlen öreg bácsi látta, hogy jövök ( én még kezdő voltam ) és megállt pont előttem. Én ijedtemben elrántottam a kormányt és biciklistől, mindenestől végigcsúsztam a földön. A bal arcom teljesen lehorzsolódott. Nagyon megijedtem, a fél arcom vérzett. Arról sajnos nincs képem.

10. Imádok sütni. 


11. Súlyos sorozat és film mániában szenvedek. ITT megtekinthetitek a jelenlegi kedvenc sorozataimat.

12. Nagyon szeretek rajzolni., ha szeretnétek, meg is mutatom pár munkámat egy másik bejegyzés keretén belül. Ha nem Instan is megtaláljátok őket.

13. Nagyon szeretek a természetben lenni.


14. Nagyon bírom a rajzfilmeket.

15. A Szent Johanna Gimi sorozatnak köszönhetően szerettem meg az olvasást.

És egyelőre ennyi, majd még lesznek ilyen bejegyzések, ahol jobban megismerhettek. Sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése