2016. március 25., péntek

15 Dolog rólam

Sziasztok! Megérkeztem egy új bejegyzéssel. Mint a címből is tudhatjátok már, 15 dolog rólam. Ez egy kis post azért,hogy jobban megismerhessetek.







1. Szeretek olvasni!


2. Mostani nagy könyv kedvenceim a Luxen sorozat részei.








3. ♥♥♥♥♥





4. Kedvenc énekesem Loic Nottet.




5. Nagyon szeretem a tűzijátékokat.





6. Kedvenc Youtuberon Connor Franta.





7. Kedvenc ételem a popcorn. 




8. Nagyon szeretem a zenét.
.





8. Oda vagyok a kicsi vadmacskákért.


9. Directioner vagyok.




10. Kedvenc színem a lila.




11. Kedvenc városom New York.


12. Jelenlegi kedvenc sorozatom a született feleségek.



13. Kedvenc állatom a panda.





14. Kedvenc Disney hercegném Mulán.




15. Imádom a kutyákat.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése