2016. március 19., szombat

Üdv,Kata vagyok

Katalin, örülök, hogy megismerhetlek J ! November 10-én születtem, jelenleg 17 éves vagyok. És nem semmi különleges dolog nincs ebben a dátumban, egyetlen celebbel se születtem egy napon, sajnos. Tizedikes vagyok, nyelv osztályban, Erdélyben. Imádok főzni, olvasni ,akármi zenével kapcsolatosat csinálni, filmet/sorozatokat nézni, na meg aludni :D. Azonban arról, hogy mik a kedvenceim nem itt fogok beszélni ,hanem csakis ajánlókban.

Na és egy kis story time, Timit 7 éve ismertem meg 5.-ben , amikor is iskolát váltottam és második nap a suliban mellé akartam ülni erre ő elült, nem baj na 😂😂😂. Az csak egy kis félre lépés volt azóta meg bocsátottam neki 😂😂. Na de azon kívül az évek során közel kerültünk és azóta örül ha mellém kerül. Úgy mond öri barik (örökké bárányok) vagyunk.

És akkor részemről ennyi is lenne . xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése