2016. március 18., péntek

Üdv, Timi vagyok

Nos...  Igazából nem is tudom, hol kellene kezdenem. Első sorban nagyon szépen köszönöm, hogy benéztetek a blogunkra, hálás vagyok, amiért vettétek a fáradságot. :)

Azt hiszem, most az lenne az ideális, ha bemutatkoznék. Jánó Timea a nevem, jelenleg 15 éves vagyok ( októberben 16 leszek :)  ), Erdélyben élek és kilencedikes vagyok :)
Ennyit árulok el magamról, nem szeretném, hogy anyum mondása beigazolódna, ami annyiból áll, hogy " ne tegyél ki fontos infót magadról az nettre, Isten Őrizz, még elrabolnak". Ha anyu ezt valaha is meglássa, üzenem, hogy nem kell megijedni, felelősség teljesen használom ezt a gyönyörűséges, elektronikus világot :D.


A mi kis elektronikus otthonunk a Connected Girls nevet viseli, a hozzákapcsolt lányok, valahogy így fordítanám le a kis oldalunk címét. Ne tévesszen meg a rózsaszín, nem kislányos dolgokat olvashattok itt, hanem :

Divatcikkeket
DIY posztokat
Főző és sütő posztokat
Tanácsadó cikkeket
Film és könyvajánlókat
Sorozatokról fogunk nektek írni
És még sok más dologról olvashattok a szeretett blogunkról
:)

Egy különleges dologgal is szolgálunk, amit még más blogokon nem láttam, hogy lenne, az, hogy lesz kérdezz felelek. Ez annyiból áll, hogy ti akármilyen kérdést feltehettek, mi megpróbálunk rá felelni.

Folytatva a bemutatkozást elmondanám, hogy hatalmas  80-as évek rajongója vagyok, imádom az akkori zenéket, meg filmeket. Itt meg is jegyzem, hogy ezekben az években élte a divatvilág az aranykorát. Ezen kívül súlyos sorozat/film/könyv mániás vagyok, ja... És természetesen imádom a zenét.
Majd blogolás közben jobban is meg fogtok ismerni, szóval itt abba hagyom a bemutatkozást :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése